mandag den 12. oktober 2009

VERTIGOOOO

Den nyeste forlystelse i Tivoli hedder Vertigo og den er bogstaveligtalt wiiiild!
Som I nok kan se på billederne, går den ud på, at man sidder fire personer i en flyver, og så kan man selv vælge, om den skal sættes på autopilot (så den bliver styret manuelt) eller om man selv vil styre den. Derudover skal man også vælge om man vil flyve frem eller tilbage.

Da min lillebror var en tøs, måtte jeg alene op i den (læs: sammen med tre fremmede piger), men det var først efter 40 min. i kø... (Heldigvis havde Emma tid til at tale i telefon, tak!)

Jeg får det altid mega dårligt, når jeg kommer ned igen, men Vertigo var slet ikke slem! Det har måske noget at gøre med, at den var overstået på to min :-)

PRØV DEN! Den er ventetiden værd!

Ciao'
Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar