onsdag den 21. oktober 2009

Nye køb




I dag var Emma og jeg på jagt efter nogle vinterstøvler og en vinterjakke til mig!
(Den sidste jakke jeg købte, viste sig ikke at kunne holde kulden ude..)
Vi havde 2½ time, så det skulle gå stærkt! Men da jeg mindst ventede det, fik jeg øje på jakken. Længden gør den rigtig fin og feminim og kraven er endnu bedre! Håber, I kan fornemme begge dele på billederne ;-) Jeg vidste fra starten, at det var lige præcis de støvler, jeg ville have, men det skulle vise sig, at mange andre har den samme tanke.. De var pokkers svære at opdrive, men Falkenberg havde lige et par i str. 39 tilbage.

Det blev en dyr fornøjelse, men det er det hele værd!

Ciao'
Ditte

Jakken er fra Vero Moda til 500 kr. og støvlerne fra Falkenberg kostede 1000 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar