torsdag den 1. oktober 2009

Kafé Kys, VIP-shopping og Dronning Margrethe



Mhh. Joe & The Juice!
Walking the catwalk

Esther a'la Street Style

Jeg ved godt, at jeg ikke har fået postet så meget på bloggen de sidste par dage, så jeg vælger at udskyde min fysik fremlæggelse, der er til i morgen, og prioitere bloggen først :-)

Min dag har været meeeeget lang: først tidligt op og i skole fra 8-16, så skynde mig hjem og mødes med min dejlige veninde, Esther, på Strøget kl. 17:30, så spise lækre Nachos med masser af ost på på Kafé Kys, derefter til lidt late-night VIP-shopping i Magasin med modeshow, stand-up og goodie-bag. Uuuum, nice!

For at det ikke skal være løgn, fik både vi den skamfulde ære at blive udspurgt om alt muligt af stand-up'eren + vi så SELVESTE DRONNING MARGRETHE VED BUSSEN (hun sad selvfølgelig omringet af livvagter i en dejlig varm, og meget poleret, bil, imens vi sad og frøs og ventede på bussen). Hun smilede til os, men orkede vidst ikke at vinke..

Jeg havde mit kamera fremme hele aftenen, så der bliver lige vedhæftet en dejlig masse billeder!

Ciao'
Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar