fredag den 2. oktober 2009

Freja Beha





Jeg er den type, som ikke har pengene til at købe alt det, jeg godt kunne tænke mig, men som alligevel elsker at drømme mig til en fremtid som (mode)skribent a'la Carrie (Sex and The City) og Andy Sachs (The Devil Wears Prada) med lækker lejlighed på Manhatten, fantastiske venner og ikke mindst lige så fantastisk tøj. Det gør jeg bl.a., når jeg læser i div. fashion magazines :)

Hvis I læser blot halvt så mange blade som jeg, ved I også, hvem Freja Beha er! Hun er over alt; i alle blade og på alle catwalks. Hun er den nye Helena Christensen med sit fantastiske udseende, som fanger alles opmærksomhed. Hun blev spottet (opdaget), da hun for nogle år siden var på vej ud af en taxa på Amager.
Say what?!

Hun er Freja. Hun er fab.

Ciao'
Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar