fredag den 9. oktober 2009

FERIE


endelig er der efterårsferie! jeg glæder mig til en uge fyldt med afslapning, familie, fester og venner. og desværre lektier, men det tænker jeg ikke på nu! Kulturnatten er lige nu i fuld gang i Kbh. Det er koldt (6 grader, for at være helt præcis), og der var ikke rigtig nogle tilbud, som lokkede, så jeg har tilbragt aftenen med mine forældre, spaghetti med kødsovs (livret!) og vores nye kabeltv! Aldrig har jeg kunnet se Grey's Anatomy, Robinson, Prison Break mm. men nu har jeg endelig fået mere end 3-4 kanaler. Så her til aften har jeg 'Topmodel', 'Jagten på drømmenkvinden' og 'Robinson ekspeditionen'! Men hold da helt op, hvor er der mange reklamer. Hele tiden.

Nå, men i dag ser jeg sådan ud.

Ciao'
Emma

Jakke fra Monki, bluse fra Gina Tricot, halskæde fra French Connection, nederdel fra H&M og gummistøvler fra Hunter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar