søndag den 27. september 2009

Halspastiller og The Hills


Jeg må have råbt en masse til festen i fredags, for i dag kunne jeg næsten ikke sige noget.. Jeg er vild med hæse stemmer, men når man får ondt i halsen bare for at sige "hej", er det knapt så fedt.. Derfor skyndte jeg mig hjem under dynen med en masse the, halls og MTV's dejlige serie The Hills! Godt nok har jeg set næsten alle afsnittene, men det er og bliver underholdende. Hvorfor dumper Audrina ikke bare Justin Bobby? Hvordan fik de et job, hvor chefen bare ringer og siger: "I skal lige til NY et par dage under Fashion Week"? & er det hele bare fup? Nu er Whitney jo flyttet til NY, hvor hun forfølger sin drøm hos Diane von Furstenberg, men det betyder ikke, at det hele er en dans på roser.. Følg hende i The City på MTV, og se hvad jeg mener.

Ciao'
Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar